تماس مستقیم:  

Courses by Instructor



Base

Name

دکتر مرتضی دلقندی

Bio

دکتر مرتضی دلقندی، فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک و دارنده مدارک رسمی MBA و DBA یکی از معدود متخصصان کارآزموده کشور در حوزه مدیریت خدمات، خدمات پس از فروش و نگهداری مشتریان (Customer Care) می باشد. وی تا کنون به عنوان مدیر خدمات پس از فروش شرکت های ماجیکار (در ایران، هند و امارات متحده عربی)، سامسونگ، پارس مایکروتل، اکسیوم تلکام دوبی، مادیران، لوازم خانگی ایستکول و … فعالیت اجرایی نموده است و مشاور رسمی ده ها برند مطرح تولیدی و خدماتی کشور در صنایع مختلف و همچنین تولید کنندگان نرم افزارهای CRM و Customer Service می باشد. دکتر دلقندی علاوه بر فعالیت های اجرایی، از سال 1392 آموزش حوزه خدمات مشتری را در دستور کار خود قرار داد و به موازات راه اندازی دفاتر و مراکز خدمات مشتریان شرکت های مختلف و تدوین استراتژی ها و فرآیندهای مورد نیاز در این حوزه، اقدام به گردآوری و نگارش محتوای آموزشی ارزشمند و بی نظیری در این حوزه نمود. رویدادهای آموزشی ارائه شده توسط دکتر دلقندی علاوه بر محوریت قراردادن مدل ها و استانداردهای بین اللملی در حوزه های مورد اشاره، نیازهای مشتریان ایرانی و چالش های بومی ارائه خدمات پیش، حین و پس از فروش به آن ها را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

منوهای نصب در پنل مدیریت