تماس مستقیم:  

خدمت به مشتری در مدیریت و کسب و کار آنچنان حائز اهمیت است که اندیشمند بزرگ مدیریت، پیتر دراکر، می گوید: «همه کسب و کار ها سازمان‌ هایی خدماتی هستند و برخی از این سازمان‌های خدماتی، کالاهایی را نیز تولید می‌کنند.» با وجود این اهمیت غیر قابل انکار، هنوز درک دقیقی از مفهوم خدمات و اجزا و جوانب پیاده سازی عملی سرویس در بسیاری از کسب و کارها و صنایع ایرانی وجود دارد. دلایل قابل برشمردن که در نگاه اول و با مد نظر قرار دادن هوشمندی مدیران ایرانی در حوزه کسب و کار غیر قابل باور به نظر می رسد، در ذات خود خدمات نهفته است. خدمات غیر مشهود، غیر محسوس، غیر قابل انبارش می باشند و عموماً همزمان تولید و آنی مصرف می شوند. از سوی دیگر کیفیت خروجی خدمت یا Service تابعی از فرآیند تولید آن نمی باشد و کیفیت خدمات یکسان که در یک مکان و یک زمان عرضه شده اند، بر اساس سلایق، نظرات، انتظارات، سوابق پیشین و رفتار فعلی خرید گیرندگان خدمت متفاوت می باشد.
از این رو موسسه فصل نیز با درک نیاز به توسعه کاربرد عملی فرآیند های خدمت محور در سه حوزه خدمات قبل از فروش، حین فروش و پس از فروش و با همکاری متخصصان کارآزموده و مجرب در این حوزه؛ کارگاه آموزشی منحصربفردی را تدوین و طراحی نموده است که مشارکت در آن را به برنامه ریزان، تصمیم گیران و دست اندرکاران حوزه بازاریابی و کارآفرینانی که می خواهند با کمترین هزینه به بهترین نتایج دست یابند و Service-Oriented بودن را به یک مزیت رقابتی خود اضافه نمایند، اکیداً توصیه می نماییم.

بیشتر بخوانید

اهداف و دستاوردهای مشارکت در این برنامه آموزشی:
– آشنایی با اصول ارایه خدمات مشتریان
– آشنایی با اصول مشتری مداری
– آشنایی در خصوص جذب منابع انسانی در واحد خدمات مشتریان
– اصلاح و گسترش عملکردی
– بالابردن کارایی شرکت کنندگان
– شناسایی خلاهای موجود درسازمان
– آشنایی با اصول اندازه گیری رضایت مشتری
– تعیین KPI برای واحدهای اجرایی
– درک نیاز مشتری درونی-بیرونی
– آشنایی با طراحی یک سرویس

شرکت در این برنامه آموزشی به افراد و گروه های زیر توصیه می شود:
مشارکت در این کارگاه آموزشی برای کلیه افرادی که متولی بازاریابی، فروش، خدمات مشتری می باشند مفید می باشد. حضور در این سمینار آموزشی به افراد زیر اکیداً توصیه می گردد:
–  مدیران عامل شرکت ها و سازمان‌ها، صاحبان کسب و کارها و پیشه وران
–  مدیران ارشد و میانی حوزه های بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، فناوری اطلاعات و فروش
– کلیه پرسنلی که به نحوی در ارتباط با مشتری می باشند (اعم از حضوری و غیر حضوری)
– مدیران اجرایی مراکز خدماتی دولتی، انتفاعی و غیرانتفاعی (بیمارستان ها، آژانس ها، مراکز تعمیرات کالا و…)
– برنامه نویسان فعال در حوزه خدمات مشتریان
–  کارشناسان و متخصصین حوزه‌ های مدیریت، سازمان و کسب و کار
–  دانشجویان رشته‌های مختلف فنی، مهندسی و مدیریت
–  افرادی که به نحوی قصد راه اندازی یا توسعه کسب و کار شخصی خود را دارند.
–  علاقه‌مندان به موضوعات کارآفرینی، بازاریابی و مدیریت کسب و کار

&nbsp

کمتر

برنامه درسی دوره

سرویس (خدمت) چیست؟
مقایسه سرویس و کالا
مشتری کیست
تمرکز بر مشتری
تفکر گذشته، حال و آینده
طیف سرویس
بازاریابی سرویس
چالش های سرویس
تصمیم گیری و ارزیابی مشتری از فرآیند سرویس
بررسی مدل های رضایتمندی
ابعاد کیفیت سرویس
نحوه درک نیازهای مشتری
بهبود سرویس
طراحی سرویس
استانداردهای تعریف شده در سرویس
اجرا سرویس
مثلث بازایابی سرویس
استراتژی سرویس
استراتژی منابع انسانی سرویس
مدیریت عرضه و تقاضا در سرویس
مهارت های لازم جهت ارایه سرویس

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 380 هزار تومان
  • 0 روز
0 دانشجو ثبت نام کرده

    منوهای نصب در پنل مدیریت