تماس مستقیم:  

پیتر دراکر در کتاب «مدیریت در عمل» سال ۱۹۵۴ خود می‌گوید:
از آنجا که هدف هر کسب و کاری خلق مشتری می باشد، سازمان ها دو و فقط دو کارکرد پایه‌ای دارند: بازاریابی و نوآوری! بازاریابی و نوآوری به ایجاد نتایج منجر شده و سایر کارکردهای یک کسب و کار صرفاً هزینه های آن به شمار می آیند. بازاریابی کارکرد منحصر به فرد و متمایز کننده یک کسب و کار (از سایر کسب و کارها) می باشد.
به عبارت دیگر شاید بتوان گفت پیشران کسب و کارها در عمل چیزی فراتر از بازاریابی و نوآوری نیست. بر اساس تعریف فوق الذکر از پیتر دراکر می توان آموزش بازاریابی را یک آموزش الزامی و حیاتی، نه فقط برای پرسنل و دپارتمان های بازاریابی و فروش، بلکه برای کلیه بخش ها و واحدهای هر سازمانی که موفقیت در جذب، نگهداری و رشد مشتری را در دستور کار خود قرار داده است، دانست. در این راستا موسسه توسعه و آموزش فصل بر پایه بیش از یک دهه آموزش های حوزه مدیریت بازاریابی و بازخوردهای دریافت شده از پرسنل سازمان های مختلف تولیدی و خدماتی، رویداد آموزشی Marketing360 را با هدف ارائه آموزشی فراگیر، توامان مبتنی بر نظریه های علمی و تجارب عملی حوزه مدیریت بازاریابی و در عین حال کاملاً متناسب و سفارشی شده بر اساس نیازهای اختصاصی هر سازمان در این حوزه طراحی نموده است و مشارکت در این برنامه آموزشی منحصر به فرد را به سازمان هایی که می خواهند علاوه بر انجام یک ارزیابی جامع و کامل از هر آنچه که تاکنون در حوزه بازاریابی انجام داده‌اند، رویکردی راهبردی و عملیاتی نسبت به توسعه فعالیت‌های بازاریابی و جایگاه یابی خود در بازارهای هدف را اتخاذ نمایند توصیه می کند.
در قالب این برنامه آموزشی ۱۶ ساعته فشرده، شرکت کنندگان با طیف وسیعی از مفاهیم پایه ای، راهبردی و عملیاتی حوزه مدیریت بازاریابی آشنا می‌شوند و مدرس در قالب یک فرآیند شبه منتورینگ، پرسش هایی کلیدی را در خصوص راهبردها و راهکارهای سازمان آن در خصوص کلیدی ترین مفاهیم و تصمیمات حوزه مدیریت بازاریابی پیش روی آن ها قرار می‌دهد. این برنامه آموزشی که محتوا و مثال های آن پیش از برگزاری رویداد، بر اساس سوابق سازمان مورد نظر در حوزه بازاریابی و همچنین صنعتی که در آن فعالیت می کند، کاملاً سفارشی می گردد، بازاریابی را از یک موضوع محدود شده به تبلیغات تلویزیونی یا پیامک های تبلیغاتی و حتی پست های اینستاگرامی در آن سازمان به یک پیشران حیاتی و رقابتی که می بایست کلیه افراد و ذینفعان کسب و کار مورد نظر، نحوه اندیشیدن و رویکردهای عملی خود نسبت به آن را مورد بازنگری و تحول قرار دهند، تبدیل می نماید.

 

علاوه بر مفاهیم پایه بازاریابی، موضوعاتی که به صورت خاص در این برنامه آموزشی به آن ها پرداخته می شود شامل موارد ذیل می باشند:
• استراتژی بازاریابی و نحوه فرموله کردن آن
• بخش بندی، هدف گذاری و جایگاه یابی
• آمیخته بازاریابی (۷P) در عمل
• گزینه های پیش رو در تبلیغات، ترفیع فروش، روابط عمومی، بازاریابی مستقیم و فروش شخصی
• برند و برندینگ
• مدیریت تجربه مشتری
• بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوا

 

مشارکت و سرمایه گذاری در برنامه آموزشی
مشارکت کنندگان پس از برگزاری برنامه آموزشی یک کتابچه کار که حاوی مثال های مرتبط با صنعت فعالیت آنان و گزیده‌ای از اقدامات بازاریابی انجام شده توسط کسب و کارشان می باشد را دریافت می نمایند. بخش مهمی از این کتابچه به پرسش های کلیدی که پرسنل سازمان باید بتوانند بعد از برگزاری دوره پاسخ‌های مشخصی به آن دهند تخصیص داده شده است. مدیریت سازمان می تواند پس از برگزاری این برنامه آموزشی نسبت به درخواست از پرسنل به منظور تکمیل موارد ارائه شده در این کتابچه و مشارکت تیم های میان کارکردی سازمان در تدوین یک راهبرد و برنامه عملیاتی جامع بازاریابی اقدام نمایند.
آنچه که این برنامه آموزشی در یک بازه زمانی فشرده و محدود ۱۶ ساعته هدف قرار می‌دهد به طور حتم نمی تواند تمام آنچه که یک کسب و کار در حوزه مدیریت بازاریابی به آن نیازمند است را شامل گردد. هر چند مشارکت در این برنامه آموزشی می‌تواند گامی مهم و کاملاً اثربخش در مسیر متحول سازی فعالیت های بازاریابی، سرمایه گذاری اثربخش‌تر در جایگاه یابی و حرکت به سوی برندینگ برای هر کسب و کاری به شمار آید.
سرمایه گذاری مورد نیاز جهت مشارکت در این برنامه آموزشی انحصاراً درون سازمانی؛ با در نظر گرفتن نیاز به توسعه محتوای سفارشی برای هر سازمان، ده میلیون تومان و بازه زمانی مورد نیاز به منظور تولید و آماده سازی محتوای مذکور، حداقل یک ماه پس از نهایی شدن تصمیم سازمان به منظور برگزاری قطعی رویداد می باشد.
سازمان های علاقمند می توانند جهت سفارش برگزاری این رویداد و دریافت مشاوره تلفنی یا آنلاین اولیه از مدرس و طراح این برنامه آموزشی، با موسسه توسعه و آموزش فصل تماس برقرار نمایند.

برنامه درسی دوره

مفاهیم پایه بازاریابی
بخش بندی، هدف گذاری و جایگاه یابی
بخش بندی، هدف گذاری و جایگاه یابی
آمیخته بازاریابی (۷P) در عمل
گزینه های پیش رو در تبلیغات، ترفیع فروش، روابط عمومی، بازاریابی مستقیم و فروش شخصی
برند و برندینگ
مدیریت تجربه مشتری
بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوا

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

منوهای نصب در پنل مدیریت