تماس مستقیم:  

برای شرکت در این دوره می بایست در سایت لاگین کرده باشید  →   ورود | ثبت نام کنید

امروزه رسانه های اجتماعی در حال تغییر دادن شیوه های ارتباط افراد با یکدیگر و نحوه جمع آوری اطلاعات توسط آن ها می باشند. ظهور رسانه های اجتماعی نحوه به اشتراک گذاری اخبار، اطلاعات، رویدادها، تصاویر، نظرات و تبادل میان انسان ها را متحول کرده است. تاثیر رسانه های اجتماعی به حدی بوده است که پارادایم های بازاریابی در سراسر جهان را متحول نموده است و در اندک زمانی ابزارها و شیوه های فعلی و مرسوم بازاریابی را منسوخ خواهد نمود. از منظر دیگر با حضور نسلی مجازی (یا دیجیتال) از رسانه ها، تبلیغات دهان به دهان و ارتباط بی واسطه و آنی با مشتریان، ابزارهای قدرتمندی را در اختیار متولیان بازاریابی خدمات، محصولات و نام های تجاری قرارداده است.

 

شاید به عنوان صاحب یک کسب و کار، بازاریابی و حضور در رسانه های اجتماعی و تبدیل شدن به عضوی فعال از شبکه های اجتماعی برای شما جذابیت آنچنانی نداشته باشد و شیوه های مرسوم و سنتی بازاریابی را بیشتر بپسندید. خب، این تصمیم در حوزه اختیار شماست! امّا فراموش نکنید که با اتخاذ سیاست عدم حضور در رسانه های اجتماعی به معنی واقعی کلمه از قافله عقب خواهید افتاد! مطمئن باشید که در کمتر از چند ماه زمانیکه یک مشتری بالقوه بدنبال جستجوی عنوان محصولات شما در گوگل می باشد، به سرعت هر چه تمام به وب سایت، وبلاگ، صفحه اینستاگرام یا لینکدین رقبای شما هدایت خواهد شد و به همین سادگی مشتری جدیدی را دو دستی به رقبا تقدیم کرده اید. شاید به جرات بتوان گفت از زمان اختراع تلویزیون، هیچ رسانه دیگری نتوانسته این چنین بر شیوه های تصمیم سازی مشتریان برای خرید و استراتژی های بازاریابی مدیران کسب و کار تاثیر بگذارد! ابزارهایی مانند بازاریابی تلفنی، بازاریابی پیامکی، ارسال نمابر و حتّی ایمیل مارکتینگ علیرغم آنکه در نوع خود نوآوری های فوق العاده ای به شمار می رفتند، امّا به گرد پای بازاریابی در رسانه های اجتماعی هم نمی رسند. بر همین اساس موسسه توسعه و آموزش فصل با درک صحیحی از نیازهای کسب و کارها و پیشه وران ایرانی در حوزه بازاریابی و دغدغه های موجود در زمینه توسعه هدفمند دانش و مهارت های این حوزه، برنامه آموزشی کاملا کاربردی و منحصربفردی را تحت عنوان “کارگاه بازاریابی در رسانه های اجتماعی” طراحی نموده و مشارکت در آن را توصیه می نماید.

 

بیشتر بخوانید

 

شرکت در این برنامه آموزشی به افراد و گروه های زیر توصیه می شود:
مشارکت در این کارگاه آموزشی ۲۴ ساعته برای کلیه افرادی که متولی، علاقه مند یا درگیر بازاریابی کسب و کار یا ترویج یک نام تجاری (Brand) می باشند مفید می باشد. حضور در این سمینار آموزشی به افراد زیر اکیداً توصیه می گردد:
– مدیران عامل شرکت ها و سازمان‌ها، صاحبان کسب و کارها و پیشه وران
– مدیران ارشد و میانی حوزه های بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی، فناوری اطلاعات و فروش
– برنامه نویسان وب و توسعه دهندگان کسب و کارهای اینترنتی
– کارآفرینان و ‌توسعه دهندگان کسب و کار
– کارشناسان و متخصصین حوزه‌های مدیریت، سازمان و کسب و کار
– دانشجویان رشته‌های مختلف فنی، مهندسی و مدیریت
– افرادی که قصد پیاده سازی و یا جلب حمایت سرمایه گذاران نسبت به ایده های خود را دارند.
– افرادی که به نحوی قصد راه اندازی یا توسعه کسب و کار شخصی خود را دارند.
– افرادی که می خواهند با حداکثر سرعت، نام تجاری خود را توسعه دهند.
– علاقه‌مندان به موضوعات کارآفرینی، بازاریابی و مدیریت کسب و کا

کمتر

برنامه درسی دوره

مبانی Social Media Marketing
مقدمه ای بر بازاریابی
آشنایی با مفهوم Social Media (رسانه اجتماعی)
جایگاه Social Media در بازاریابی
آشنایی با مفهوم Social Media Marketing
مزایای بازاریابی در رسانه های اجتماعی
تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی در رسانه های اجتماعی
بازارهای هدف در Social Media
مشتریان B2B و B2C در بازاریابی اجتماعی
تعریف کمپین های بازاریابی در فضای مجازی
تیم سازی در Social Media Marketing
برندینگ و دغدغه های مالکیت معنوی
مشارکت با مخاطب در شبکه های اجتماعی
ابزارهای Social Media Marketing
ابزارهای بهینه سازی بازاریابی در رسانه های اجتماعی
تعامل با موتورهای جستجو با تمرکز بر Google
ترکیب SEO بر اساس Social Media
اصول انتخاب کلمات کلیدی یا Keyword ها
چگونگی استفاده از لینک ها
نظارت بر عملکرد اقدامات SEO
افزایش ترافیک سایت
استفاده بهینه از Social Bookmark ها
تکنیک های افزایش نرخ بازدید سایت
بلاگ ها، پادکست ها و ویلاگ ها (VLog)
ارزش محتوا در بازاریابی اجتماعی
راه اندازی سایت و بلاگ
ساخت پادکست و نشر آن
ساخت ویدیوکست و نشر آن
بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی
خبرنامه های اینترنتی و E-Mail Marketing
ارزیابی اثربخشی بلاگ ها و محتوای صوتی و تصویری
اصول و مبانی مایکروبلاگینگ
چگونه از Twitter برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی استفاده کنیم!؟
اصول و مبانی Social Networking
چگونه از LinkedIn برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی استفاده کنیم!؟
چگونه از Google+ برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی استفاده کنیم!؟
اصول و مبانی Image Marketing
چگونه از Instagram برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی استفاده کنیم!؟
مقدمه ای بر Video Marketing
چگونه از Aparat برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی استفاده کنیم!؟
اصول و مبانی Instant Messaging
چگونه از Telegram برای بازاریابی اجتماعی استفاده کنیم!؟
ارزیابی و سنجش بازده بازاریابی دررسانه های اجتماعی (Social Media Marketing ROI)

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • رایگان
  • 1 روز
2 دانشجو ثبت نام کرده

منوهای نصب در پنل مدیریت