تماس مستقیم:  

فرض کنید مشتری در حال نگاه کردن به یک محصول در یک فروشگاه است. فروشنده شروع به توضیح مزیت های کلیدی محصول می کند. مشتری در مقابل سوالات و ایراداتی را مطرح می کند. فروشنده تلاش می کند تا بر مشتری غلبه کرده و در مقابل ایرادات وارد شده از خود و محصول مورد نظر دفاع کند. ناگهان این فرایند با گفتن این جمله از سوی مشتری پایان می یابد: «می توانید کارت خود را به من بدهید؟ باز خواهم گشت.» این کلمات آخرین میخ کوبیده شده بر روی تابوت خرده فروشی است چرا که تعداد بسیار کمی از این مشتریان واقعا باز خواهند گشت. علت این رویداد اپیدمی در بسیاری از خرده فروشی های در چیست؟ با نگاهی هوشمندانه دلایل متعددی را می توان مطرح نمود. به عنوان نمونه:

  • شاید فروشنده به طور صحیح به مشتری خوشامد نگفته است!
  • شاید فروشنده از مشتری هیچ سوالی نپرسیده است.
  • شاید فروشنده به جای تمرکز بر نیازهای مشتری، ارائه ای تمرین شده به او تحویل داده است.
  • شاید فروشنده اطلاعات کافی برای غلبه بر ایرادهای طرح شده از سوی مشتری جمع آوری نکرده است.
  • شاید فروشنده دلیلی برای خرید به مشتری ارائه نکرده است!

با این اوصاف به نظر شما راهکار برخورد درست با یک مشتری در فروشگاه چیست؟

رازهای افزایش اثربخشی تلاش های فروش در خرده فروشی را چگونه می توان یافت؟

آیا فروشنده باید بر توانمندی های فنی محصول خود تکیه کند یا بر مهارت های ارتباط کلامی خود متمرکز گردد؟

آیا نحوه ارتباط فروشندگان مرد با مشتریان زن باید با نحوه ارتباط با مشتریان مرد یکسان باشد؟ عکس آن چطور؟

پاسخ به این پرسش ها و ده های پرسش کلیدی را در قالب یک رویکرد کاملاً متفاوت، نوآورانه، ساده و در عین حال کاربردی که در کارگاه آموزشی ۱۶ ساعته مهارت های فروش فروشگاهی (فروش اثربخش در بازارهای B2C) بدست آورید!

برنامه درسی دوره

No curriculum found !

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

شرکت در دوره
  • 380 هزار تومان
  • 0 روز
0 دانشجو ثبت نام کرده

    منوهای نصب در پنل مدیریت