دو راهی مطالعه امکانسنجی و طرح کسب و کار
این روزها بسیاری بر سر دو راهی Feasibility Study و Business Plan متوقف شده اند و نمی دانند برای اجرایی …
مشاهدهبا کارآفرینی آشنا شویم
کارآفرینی چیست؟؟ واژه کارآفرینی از کلمه فرانسوی Entreprendre به معنای متعهد شدن نشاُت گرفته اسـت. بنابـر تعریف واژنامه دانشگـاهی وبستر …
مشاهدهچگونه به جای بازاریابی محصولات و خدمات خود، ضد بازاریابی کنیم؟!
از یک منظر بازاریابی را می توان مدیریت تقاضا تعریف نمود. تعداد زیادی کالا و خدمات هستند که ممکن است …
مشاهدهراهبردهای بازاریابی برندهای لوکس
عموماً راهبردهای بازاریابی برای برندهای لوکس تا حدی ضد بازاریابی به نظر می رسند و با ذهنیت معمول مدیران و …
مشاهدهراهبردهای بازاریابی برندهای لوکس
عموماً راهبردهای بازاریابی برای برندهای لوکس تا حدی ضد بازاریابی به نظر می رسند و با ذهنیت معمول مدیران و …
مشاهدهآمیخته بازاریابی را بیشتر بشناسیم
مفهوم آمیخته بازاریابی برای اولین بار در دهه ۱۹۵۰ به وسیله نیل بوردن معرفی شد. مدل بوردن توسط جرومی مک …
مشاهدهتکنیک های تحقیق در بازار
تحقیقات بازار یا Market Research اصلی ترین بخش تحقیقات بازاریابی یا Marketing Research می باشد. نکته مهم آن است که …
مشاهدهنزدیک بینی بازاریابی
در سال ۱۹۶۰، تئودور لویت در مجله معتبر و معروف HBR یا همان Harvard Business Review مقاله ای را تحت …
مشاهدههرم استراتژی را بهتر بشناسیم!
با صرف ۵ دقیقه زمان، در مورد ۵ سال آینده کسب و کار خود بیشتر بیاندیشیم! شاید به جرات بتوان …
مشاهدهبیانیه ماموریت: قطب نمای نقشه گنج
بیانیه ماموریت یا Mission Statement در واقع ماهیت وجودی کسب و کار را توضیح می دهد. بیانیه ماموریت علت بوجود …
مشاهده