تماس مستقیم:  

مقاله

00

خرداد'۹۷

دو راهی مطالعه امکانسنجی و طرح کسب و کار

این روزها بسیاری بر سر دو راهی Feasibility Study و Business Plan متوقف شده اند و نمی دانند برای اجرایی …

بیشتر بخوانید

00

خرداد'۹۷

با کارآفرینی آشنا شویم

کارآفرینی چیست؟؟ واژه کارآفرینی از کلمه فرانسوی Entreprendre به معنای متعهد شدن نشاُت گرفته اسـت. بنابـر تعریف واژنامه دانشگـاهی وبستر …

بیشتر بخوانید

00

خرداد'۹۷

چگونه به جای بازاریابی محصولات و خدمات خود، ضد بازاریابی کنیم؟!

از یک منظر بازاریابی را می توان مدیریت تقاضا تعریف نمود. تعداد زیادی کالا و خدمات هستند که ممکن است …

بیشتر بخوانید

00

خرداد'۹۷

راهبردهای بازاریابی برندهای لوکس

عموماً راهبردهای بازاریابی برای برندهای لوکس تا حدی ضد بازاریابی به نظر می رسند و با ذهنیت معمول مدیران و …

بیشتر بخوانید

00

خرداد'۹۷

راهبردهای بازاریابی برندهای لوکس

عموماً راهبردهای بازاریابی برای برندهای لوکس تا حدی ضد بازاریابی به نظر می رسند و با ذهنیت معمول مدیران و …

بیشتر بخوانید

00

خرداد'۹۷

آمیخته بازاریابی را بیشتر بشناسیم

مفهوم آمیخته بازاریابی برای اولین بار در دهه ۱۹۵۰ به ‌وسیله نیل بوردن معرفی شد. مدل بوردن توسط جرومی مک …

بیشتر بخوانید

00

خرداد'۹۷

تکنیک های تحقیق در بازار

تحقیقات بازار یا Market Research اصلی ترین بخش تحقیقات بازاریابی یا Marketing Research می باشد. نکته مهم آن است که …

بیشتر بخوانید

00

خرداد'۹۷

نزدیک بینی بازاریابی

در سال ۱۹۶۰، تئودور لویت در مجله معتبر و معروف HBR یا همان Harvard Business Review مقاله ای را تحت …

بیشتر بخوانید

00

خرداد'۹۷

هرم استراتژی را بهتر بشناسیم!

با صرف ۵ دقیقه زمان، در مورد ۵ سال آینده کسب و کار خود بیشتر بیاندیشیم! شاید به جرات بتوان …

بیشتر بخوانید

00

خرداد'۹۷

بیانیه ماموریت: قطب نمای نقشه گنج

بیانیه ماموریت یا Mission Statement در واقع ماهیت وجودی کسب و کار را توضیح می دهد. بیانیه ماموریت علت بوجود …

بیشتر بخوانید

منوهای نصب در پنل مدیریت