تماس مستقیم:  

راهبردهای بازاریابی برندهای لوکس

عموماً راهبردهای بازاریابی برای برندهای لوکس تا حدی ضد بازاریابی به نظر می رسند و با ذهنیت معمول مدیران و مشاوران بازاریابی ۱۸۰ درجه تفاوت دارند!! چرا که زمانیکه پای کالاهای لوکس به میان می آید، منحصربفرد بودن حرف اصلی را می زند، نه مقایسه با رقبا. لوکس و تجملی بودن نوعی سلیقه منحصربفرد، هویت خلاقانه و اشتیاق ذاتی خالق آن است.

در ادامه فهرستی از راهبردهای بازاریابی برندهای لوکس را استخراج نموده ایم که بررسی آن ها می تواند بینش شما را در رویکردهای قابل اتخاذ در بازارهای لوکس (Luxury Markets) افزایش دهد. هر چه در این فهرست، جلوتر می روید بیشتر متوجه می شوید که این توصیه ها مخالف راهبردها و قوانین رایج بازاریابی هستند!

b_400_400_16777215_00___images_easyblog_articles_luxury-brands-marketing2.jpg

 

– جایگاه یابی را فراموش کنید، لوکس بودن قابل مقایسه و رقابت نیست!
– به خواسته های مشتری تن در ندهید!
– مشتریان غیر مشتاق را از خود دور نگه دارید!
– به تقاضاهای در حال افزایش مشتریان بی محلی کنید!
– بر مشتریان تسلط پیدا کنید!
– هدف از تبلیغات برندهای لوکس، فروش آن محصولات نیست!
– خرید محصولات برای مشتریان را دشوار نمایید!
– پیام های بازاریابی محصولات لوکس را به آن هایی که اصولا در بازار هدف شما نیستند، ارسال نمایید!
– قیمت حدس زده محصولات لوکس باید همواره بیشتر از قیمت واقعی آن ها به نظر عموم بیاید!
– لوکس بودن تعیین کننده قیمت است، قیمت میزان لوکس بودن را تعیین نمی کند!
– قیمت محصولات خود را در طول زمان افزایش دهید تا تقاضا هم بیشتر شود!
– متوسط قیمت سبد محصولات خود را دائما افزایش دهید!
– مجبور نیستید تا از طریق فروش، حجم فروش بالایی را ایجاد نمایید!

 

ژوئن 17, 2018

0 پاسخ به "راهبردهای بازاریابی برندهای لوکس"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوهای نصب در پنل مدیریت