از مشتری تا مخاطب، کلید تحول در بازار و بازاریابی
اگر در کسب و کار خود به دنبال تحول هستید و می خواهید نتایج حاصل از فعالیت های بازاریابی خود …
مشاهدهبازاریابی نوستالژی
اصولا برندسازی بر ایجاد یک جایگاه برای محصولات و خدمات در ذهن مشتری متمرکز است و متخصصان بازاریابی می کوشند …
مشاهدهبازاریابی = ابزار مدیریت تقاضا در بازار
پایین آوردن قیمت کالا و خدمات بدون شک باعث افزایش فروش می شود ولی آیا افزایش فروش از محل ارزان …
مشاهدهخوب، بد و زشت… رقبای کسب و کار خود را بهتر بشناسید!
شما صاحب یک کسب و کار هستید و می خواهید محصولات و خدمات خود را به یک مشتری بالقوه بفروشید. …
مشاهدهچرا دیده نمی شوم؟! یا گره گشایی از چالش استخدام نشدن در موقعیت های شغلی بهتر
فرض کنید، خواهشمندم فرض کنید، شما یک کالا در بازار هستید و صورت مسئله اصلی؛ یافتن مشتریان وفادار برای این …
مشاهدهخطر! لطفاً در تله یک تله موش بهتر نیفتید…!
خطر! لطفاً در تله یک تله موش بهتر نیفتید…! از رالف والدو امرسون (فیلسوف و نویسنده آرمانگرای آمریکایی در قرن …
مشاهده